Wij maken gebruik van WhatsApp.

Heb je een Pijntje? Wil je snel en professionele informatie over je klacht van één van onze fysiotherapeuten? Of wil je gewoon een afspraak maken of verplaatsen? Stuur ons dan een bericht via WhatsApp via 06 268 723 20.

De voordelen van WhatsApp Fysiotherapie op een rij:

• Direct antwoord op je vragen;
  • Snel inzicht in je klacht(en);
  • Tips om de klacht(en) te kunnen verlichten;
  • Contact met een deskundige fysiotherapeut;
  • Gratis en geheel vrijblijvend!

Hoe werkt het?

Met WhatsApp Fysiotherapie krijg je gratis en snel een inschatting van je (pijn)klacht(en) door een fysiotherapeut! Sla het telefoonnummer 06 268 723 20 op in je telefoon en stuur een WhatsApp bericht. Geef in het WhatsApp bericht een duidelijke beschrijving van de (pijn)klacht(en). Stuur optioneel ook een foto en/of video mee. De fysiotherapeut maakt vervolgens een inschatting van je(pijn)klacht(en) en geeft je waar mogelijk tips om de klacht te kunnen verlichten. Gratis! Indien gewenst zal de fysiotherapeut een afspraak met je inplannen of doorverwijzen naar een andere zorgverlener. Zo gemakkelijk is het!

Let op: WhatsApp is alleen bedoeld voor informatieve doeleinden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige schade die je onverhoopt ondervindt als gevolg van communicatie via WhatsApp Fysiotherapie.